آینه کاری از جمله مهارت و هنر بسیار جذابی می باشد که امروزه مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی برای استفاده در فضاهای مختلف قرار گرفته است. آموزش آینه کاری برجسته توسط مجموعه آرکا طرح ارائه می گردد.

آینه کاری را می توان به عنوان یک مهارت درآمدزا آموخت و از آن در ساخت تابلوهای زیبا و همچنین اجرا روی دیوار و … بهره برد. آموزش آینه کاری در مدت زمان کوتاه امکان پذیر است ولی مهارت یافتن هنرجو برای اجرای صحیح آن نیازمند تمرین زیاد در نحوه برش صحیح است تا کمترین خطا در برش ایجاد شده و هنگام کنار هم قرار دادن قطعات آینه طرح بی عیب و نقص ارائه شود.

آموزش آینه کاری سنتی

 

چگونگی آموزش آینه کاری برجسته

تفاوت هایی بین آینه کاری مسطح که فقط شامل برش طرح به صورت نامنظم یا منظم و نصب آن با آینه کاری که به صورت برجسته با استفاده از ملات مخصوص اجرا می شود وجود دارد. ساخت ملات مخصوص برای برجسته کردن آینه از شیوه های قدیمی در آینه کاری است. که امروزه با استفاده از چسب های مخصوص آینه نمی توان تا حد زیادی آن برجستگی مد نظر را ایجاد نمود.

از طرفی برای برجسته کار کردن بایستی به میزان ضخامت آینه ها نیز توجه شود به دلیل اینکه بعد از نصب آینه های با ضخامت زیاد امکان ایجاد درز بین قطعه هایی که کنار هم قرار می گیرند وجود دارد.

مجموعه آرکا طرح در زمینه آینه کاری خدمات متنوع آموزش، طراحی و اجرا را ارائه می کند. همچنین برای استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل، دفتر کار و … می توانید با اساتید آینه کاری تیم آرکا به لحاظ هزینه و طرح و … مشاوره نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

آموزش آینه کاری برجسته

 

برای آموزش آینه کاری نیاز به صبر و تمرین زیاد وجود دارد تا بتوان علاوه بر برش صحیح، طراحی زیبایی را نیز ایجاد نمود.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.