مشاوره نورپردازی دکوراسیون منزل شامل موراد متعددی می شود. مجموعه آرکا طرح خدمات مشاوره دکوراسیون را به صورت تلفنی و حضوری ارائه می دهد.

 

در بسیاری از مواقع تمام موارد لازم برای داشتن دکوراسیون داخلی مطلوب فراهم می باشد از جمله انتخاب سبک متناسب با فضای منزل، تزئینات مناسب، مبلمان و اکسسوری و چیدمان مناسب انجام می گیرد ولی باز هم نتیجه نهایی آن چیزی نیست که انتظار می رود. در این مرحله حتما باید به نورپردازی محیط توجه نمود. نورپردازی از جمله مواردی است که تاثیر فوق العاده زیادی بر زیبایی فضا دارد. از نور طبیعی و نقش آن در آرامش بخشی و همینطور نورهای مصنوعی مثل لوستر، دیوارکوب های نوری، نورهای مخفی و … همگی نقش مهمی در جلوه گری دکوراسیون منزل دارند.

مشاوره نورپردازی دکوراسیون منزل

 

مزایای دریافت مشاوره نورپردازی دکوراسیون منزل

در دکوراسیون منزل عوامل مختلفی وجود دارد که به تاریک یا روشن بودن فضا تاثیر می گذارد و فقط نور محیط به عوامل نورپردازی مربوط نمی شود. برای مثال استفاده از رنگ های تیره در دیوارها و مبلمان و یا پرده می توان فضا را تاریک تر نشان دهد در اینجا هر چقدر هم که از لوستر و دیوارکوب نوری و … استفاده شود باز هم تاثیر رنگ را نمی توان نادیده گرفت. از طرفی آینه نیز به افزایش نور محيط کمک می کند. به این ترتيب در فضاھایی که از نور چندان برخوردار نيستند، با نصب آینه بزرگی روی دیوار مقابل پنجره، می توان به افزایش روشنایی اتاق کمک کرد.

مشاوره نورپردازی دکوراسیون

 

مشاوره نورپردازی دکوراسیون منزل شامل موارد مختلفی می شود که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می شود:

  • مشاوره خرید لوستر مناسب
  • مشاوره برای انتخاب دیوارکوب نوری متناسب با سبک دکوراسیون
  • استفاده از نور طبیعی یا کم کردن حضور آن با پرده

مجموعه آرکا طرح خدمات مشاوره نورپردازی و دکوراسیون داخلی را به صورت تلفنی، حضوری و آنلاین انجام می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.